به گزارش خبر آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز، فتح الله حقیقی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم ارائه گزارش عملکرد از اقدامات دولت افزود: مردم نباید از نتیجه امور و برنامه ریزی های دستگاه ها محروم بمانند.
وی با بیان اینکه دولت در سایه حمایت مردم و رهبری اقدامات شایسته ای انجام داده، ادامه داد: عدم اطلاع رسانی صحیح از اقدامات صورت گرفته، جفا در حق مردم است که این امر با اهداف و آرمان های نظام جمهوری اسلامی در تضاد است.
حقیقی طراحی سیستم عملیاتی برای رصد روند پاسخگویی مدیران به مردم را از اهم امور دانست و گفت: همه از جمله رسانه ها باید بدانند حفظ آرامش جامعه یک مصلحت ملی است و حرکت رسانه ها به این سو بسیار حائز اهمیت است.
وی با اشاره به اینکه سیاست ما تعامل سازنده بین تمامی گروه ها است، افزود: تمامی گروه ها و جناح های قانونی برای ما ارزشمند هستند و هر چه در چهارچوب قانونی حمایت شوند باعث ضمانت امنیت در جامعه خواهد بود.
معاون استاندار اضافه کرد: به مسائل اجتماعی نباید نگاه امنیتی و سیاسی داشت و در اظهار نظرها ضرورت دارد صدای همه به یک میزان و با رعایت عدالت شنیده شود.
وی گفت: آرامش و امنیت، از وحدت و یکدلی مردم، رسانه ها و مدیران حاصل می شود بنابراین تک تک آحاد نظام باید برای حفظ و ارتقا اتحاد و انسجام ملی اقدام کنند.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 713451
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.