محمدرضا نعمت زاده در مراسم افتتاح 2 واحد صنعتی در ساوجبلاغ که ظهر یکشنبه صورت گرفت، افزود: در شرایط کنونی می توان خلاهای گذشته را رفع کرده و در جهت رونق تولید، اقتصاد و اشتغال گام برداشت.
نعمت زاده با تاکید بر ضرورت حمایت از صنایع دانش بنیان، افزود: در شرایط فعلی حمایت از چنین واحدهایی علاوه بر ایجاد بستر اشتغال، توسعه فناوری و حفظ محیط زیست را همراه خواهد داشت.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه باید فعالیت های بخش پژوهشی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران توسعه یابد، ادامه داد: این امر در دانشگاه ها برای تکمیل تحقیقات دانشگاهی نیاز به تعامل و مشارکت های جدی دارد.
** بهره برداری از 2طرح صنعتی در البرز
طرح تولید درهای ضد سرقت و ضد حریق و طرح تولید غشاهای صنعت تصفیه آب و فاضلاب روز یکشنبه با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهرستان ساوجبلاغ استان البرز به بهره برداری رسید.
در آیین گشایش این طرح ها اعلام شد که شرکت تولید درهای ضد سرقت و ضدحریق با اعتبار 120 میلیارد ریال و اشتغالزایی برای 100 راه اندازی شده است.
همچنین طرح تولید غشاهای صنعت تصفیه آب و فاضلاب با همکاری دانشگاه صنعتی شریف و سازمان گسترش نوسازی صنایع ایران در شهرک تحقیقاتی کاوش با اعتبار 70میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای 30 نفر گشایش یافت.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 713044
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.