به گزارش خبر آنلاین،جواد یاوری معاون دادستان کرج با اشاره به شگرد جدید کلاهبرداری از رانندگان آژانس در کرج افزود: در این روش فردی پس از درخواست تاکسی از آژانس‌های سطح شهر، با فریب راننده در مسیر اقدام به کلاهبرداری از آن‌ها می‌کند.
وی افزود: این فرد که تاکنون چندین شکایت علیه وی مطرح شده با این بهانه که باید راننده وجه نقد، طلاجات یا مدارکی را به جایی تحویل دهد یا بگیرد پس از جلب اعتماد راننده، با این بهانه که باید تضمینی داشته باشد اقدام به اخذ کارت بانکی به همراه رمز بانک از راننده می‌کند.
معاون دادستان کرج در ادامه توضیح داد: راننده فریب خورده پس از مراجعه به محل مورد ادعای فرد کلاهبردار از غیرواقعی بودن آدرس یا مدارک مطلع می‌شود و در این فاصله نیز کلاهبردار اقدام به خالی کردن وجوه موجود در کارت بانکی وی می‌کند.
وی از اطلاع‌رسانی و هشدار لازم به آژانس‌های سطح شهر در این زمینه خبر داد و بیان کرد: مردم و رانندگان در صورت مشاهده موارد مشابه حتما به پلیس اطلاع دهند.
یاوری در پایان متذکر شد: مردم و رانندگان آژانس حتما در مواردی که فردی به آن‌ها بسته یا پاکتی را برای انتقال به جایی می‌دهد محتویات آن را بررسی کنند و از صحت و سقم ادعای فرد در مورد بسته، پاکت یا مدارک مطمئن شوند تا مورد کلاهبرداری یا سوء استفاده قرار نگیرند.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 712578
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.