به گزارش ایرنا، سردار ایوب سلیمانی روز پنجشنبه در جمع فرماندهان نیروی انتظامی استان البرز، افزود: جایگاه نیروی انتظامی درهندسه انقلاب شکوهمند اسلامی بسیار مهم و رفیع است.
وی اضافه کرد: همانگونه که فرمانده معظم کل قوا دربیانات گهربارخود فرموده اند، ستون کشور امنیت بوده و نیروی انتظامی نیز ستون اصلی این امنیت است.
سردار سلیمانی افزود: مقام معظم رهبری نیز همواره برتقویت همه جانبه سازمان پلیس تاکید دارند و توسعه ساختار این نیرو از منویات ایشان است.
معاون ناجا گفت: امروز پلیس ازسرمایه اجتماعی بسیار بالایی برخوردار است و یک مجموعه آبرومند و مورد توجه ولی امر مسلمین و ملت شریف و شهید پرور ایران است.
وی افزود: نیروی انتظامی یکی ازسازمان هایی است که دارای مسئولیت های خطیر بوده که از پیچیدگی وسختی های ویژه ای برخوردار است.
**پرونده گل یاس بسته می شود
سردار سلیمانی از بسته شدن پرونده گل یاس تا قبل از هفته ناجا سال جاری سخن گفت و خاطرنشان کرد که مجموعه ناجا مصمم است تا این زمان مطالبان پرسنل که درپرونده عطر گل یاس سرمایه گذاری کرده بودند را پرداخت کند.
وی خاطرنشان کرد: تفاهم نامه با 2 بانک منعقد شده تا پایان سال جاری همه معوقات پرداخت وام مسکن کد ۶۲ کارکنان به نتیجه برسد.
معاون ناجا همچنین گفت که امسال ناجا جذب نیروی جدید را در دستور کار خوددارند و در این خصوص بسیار با دقت گزینش خواهیم کرد زیرا معتقدیم هرکسی صلاحیت ورود به یک سازمان ولایی، هوشمند و حساس را ندارد.
وی تاکید کرد: برای خانه دارشدن کارکنان پلیس طرح های جدیدی داریم و تا نیمه اول سال آینده تکمیل ساخت خانه های نیمه تمام ناجا به اتمام خواهد رسید.
وی گفت: شرایط سخت را با سربلندی پشت سرگذاشتیم و در آینده نزدیک گام های بلندی را در تقویت معیشت همکاران خواهیم برداشت.
2098/1535 خبرنگار: مریم صوفی **انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.