به گزارش ایرنا، علی مجد آرا روز چهارشنبه در مجمع سالیانه هیات ورزش های همگانی البرز افزود: برنامه ای با عنوان سند تحول در دستور کار داریم که طبق آن مشارکت مردم در زمینه ورزش های همگانی را به 50 درصد خواهیم رساند.
وی اضافه کرد: با اجرای این سند کشوری شاداب تر، فعال و سالم تر در آینده نزدیک خواهیم داشت.
مجدآرا با بیان اینکه دغدغه داشتن برای توسعه ورزش همگانی ارزشمند است،گفت: رویکرد فدراسیون ورزش های همگانی برای برگزاری کلاس های آموزشی، درآمدزایی نیست و هدف اصلی ما ذات آموزش و یادگیری است.
رئیس فدراسیون ورزش های همگانی به بروز برخی تخلفات در هیات های همگانی اشاره و اظهار داشت: فدراسیون سر سوزنی نسبت به تخلفات در هیات های همگانی سراسر کشور اغماض نخواهد داشت و با متخلفان برخورد قاطع و قانونی صورت می گیرد.
مدیر کل ورزش و جوانان البرز نیز در این نشست به راه اندازی دانشگاه جامع علمی کاربردی ورزش و جوانان اشاره و گفت: با راه اندازی این دانشگاه بسیاری از فعالیت های آموزشی ورزش استان در این دانشگاه صورت گیرد.
امیر غفرانی افزود: یکی از سیاست های اصلی وزارت ورزش و جوانان و به تبع آن اداره کل ورزش و جوانان البرز رشد و توسعه ورزش های همگانی است که ما نیز در این راستا سعی داریم تمامی رشته های ورزشی استان را به سمت همگانی شدن سوق دهیم.
وی با اشاره به نکاتی در خصوص برخی رشته های غیر مجاز گفت: فعالیت هایی مانند زومبا و ، حرکات موزون به هیچ عنوان با شرع اسلامی و شئون ملی ما همخوانی ندارد که می بایست با باشگاه های متخلف در این زمینه برخورد شود.
غفرانی در ادامه به فعالیت هیات ورزش های همگانی البرز اشاره و افزود: دفتر کنونی این هیات در شأن این هیات و تعداد بالای ورزشکاران آن نیست.
وی ادامه داد: به همین منظور فضایی را در مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی برای احداث دفتر ورزشهای همگانی اختصاص داده و 50 درصد هزینه های احداث را نیز به هیات کمک می کنیم.
7414/1535خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.