به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، مصطفی رضا حسینی این مطلب را اعلام و تاکید کرد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری موظف است با توجه به طرح جامع زیباسازی، ابلاغیه ای مبنی بر حذف سد معبر و جلوگیری از هرگونه نصب زوائد بصری را به دستگاه های مربوطه اعم از مناطق و سازمان ها ارسال کند.
این مسئول با اشاره به اینکه در برخی معابر مشاهده می شود که صندوق صدقات، تابلوهای مخابرات، تیر برق، تابلو راهنمایی رانندگی و ... به صورت نامنظم و غیر استاندارد نصب شده اند، عنوان کرد: ساماندهی این موارد به عهده سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری است و باید نسبت به تحقق آن اقدام کند.
وی همچنین از چیدن اجناس برخی مغازه ها در معبر عمومی سخن گفت و اضافه کرد: با توجه به اینکه این امر علاوه بر نازیبایی، مانع بزرگی در تردد شهروندان به ویژه کودکان، سالخوردگان و معلولین ایجاد می کند، رفع این معضل باید در دستور کار قرار گیرد.
قائم مقام شهردار کرج با اشاره به اینکه توجه به قشر کم توان و فراهم آوردن رفاه آنان از وظایفی است که باید در راس اقدامات دستگاه های خدمت رسان قرار گیرد، گفت: یقینا یکی از دستور کارها در مدیریت شهری کرج همین است و به شدت این مهم را پیگیری می کنیم.
رضاحسینی در پایان از سازمان های ادغام شده خواست تا تنها وظایف یک سازمان بر عملکرد قالب نبوده و تمام سازمان های ادغام شده کماکان وظایف خود در قالب یک سازمان و با اتحاد به نحو احسن انجام دهند تا شهروندان در دریافت خدمات دچار مشکل نشوند و کاهش رضایت آنان را از مدیریت شهری شاهد نباشیم.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 709045
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.