به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، محمد رضا شمس با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای انتقال تجربیات و جلوگیری از روزمرگی در حوزه مسئولان حراست معاونت ها، مناطق و سازمان های شهرداری کرج این اداره کل تغییراتی را انجام داد.
معاون مدیرکل حراست شهرداری کرج بیان کرد: بر این اساس مراسم تودیع و معارفه ای در معاونت فنی و عمرانی شهرداری این کلانشهر برگزار شد که طی آن حمید هاشمی بعنوان مسئول حراست حوزه مذکور منصوب گردید و از زحمات جواد شریفی قدردانی بعمل آمد.
برگزاری 12 کارگاه آموزشی طی دو سال اخیر
شمس در بخشی دیگر از سخنان خود به اقدامات اداره کل حراست شهرداری کرج اشاره کرد و گفت: طی دو سال گذشته این اداره کل به منظور ارتقاء سطح کیفی پرسنل، کارگاه های آموزشی مختلفی را برگزار کرده است.
این مسئول بیان کرد: کارگاه های آموزشی نام برده علاوه بر اینکه بصورت تخصصی به مسائل مرتبط با اداره کل حراست می پرداخت تا کارکنان از نظر فنی پیشرفت نمایند، در زمینه های آموزه های اجتماعی و فرهنگی مورد نیاز افراد جامعه نیز برگزار می شد تا پرسنل در این زمینه آموزش های لازم را دریافت کنند.
وی یادآور شد: تا کنون بیش از 12 کارگاه آموزشی با همت اداره کل حراست شهرداری کرج برگزار شده که آخرین کارگاه مربوط به موضوعات مشاوره و روانشاسی بود.
معاون مدیرکل حراست شهرداری کرج در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی از سوی این اداره کل، نقش مثبتی را در سایر حوزه های شهرداری ایران کوچک داشته و موجب برپایی کلاس های آموزشی و تخصصی متنوع در سایر بخش ها شده است که این امر به پیشرفت کل سیستم کمک شایانی می کند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 705862
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.