به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ آیت‌الله سید حسن عاملی در خطبه‌های نماز جمعه اردبیل تصریح کرد: اظهارات رئیس‌جمهور که تأکید کرده کابینه دولت دوازدهم فراجناحی خواهد بود، ارزشمند و مورد حمایت است.

وی افزود: این اظهارات عین عقلانیت، مردم‌داری و قدمی بزرگ به طرف وحدت و اقتدار کشور است و می‌بایست مورد حمایت قرار گیرد.

وی با تأکید به اینکه ملت ایران توقع دارند در رده‌های پایین مدیریتی از تمامی نیروها استفاده شود، ادامه داد: نباید کسی به خاطر انتخاب سیاسی مجبور به پرداخت تاوان شود و به ویژه در انتخاب مدیران از جناح حاکم شایسته‌سالاری حاکم شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان با تأکید به ممانعت از باج‌خواهی سهم خواهان اضافه کرد: لازم است مدیران شایسته در امور مختلف به کار گرفته شوند.

وی همچنین با نگاهی به تحولات روز جهانی اضافه کرد: امروز شاهد تحریم‌های جدید توسط آمریکا هستیم و این تحریم‌ها حجم سرمایه‌گذاری و تعامل اقتصادی با ایران را به کل از بین می‌برد.

عاملی تأکید کرد: هر چند همه مسئولان اذعان دارند برجام توسط آمریکا نقض شده اما اقدام مناسبی در این خصوص صورت نمی‌گیرد و باید پرسید این رویه در آینده آمریکا را جری‌تر نمی‌سازد؟

وی همچنین در ادامه شعائر دین را نشان حیات اجتماعی دین و تعظیم این شعائر را به جهت اهمیت حیات اجتماعی دین از بزرگ‌ترین عبادت‌ها دانست.

عاملی افزود: تعظیم ایام الله و روزهای منسوب به بزرگان دین، قطعاً از عبادات فردی بالاتر و از مظاهر تربیتی است و قصور برخی مسئولان شهر در روز شهادت امام صادق (ع) از مظاهر ضعف مدیریت شهری است.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 705607
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.