نایب رئیس هیات فوتبال بانوان شهرستان فردیس به خبرنگار ایرنا گفت: در این فستیوال 50 ورزشکار درقالب 8 تیم شامل سه تیم از مدرسه فوتبال ستارگان بهار البرز،تیم مالک اشتر و سورنا در گروه سنی زیر 13 سال با هم رقابت کردند.
سحر کلوند ،هدف از برگزاری این فستیوال را استعدادیابی در رده های سنی یاد شده و گسترش ورزش فوتبال درسنین پایه و تشویق همه برای پرداختن به این ورزش ذکر کرد.
وی افزود: هدف از برگزاری این فستیوال به هیچ وجه برد و باخت نیست بلکه هدف ترویج فوتبال در سنین پایه و خردسالی است که امیدواریم به ثمر بنشیند.
وی با اشاره در این رقابت ها به همه شرکت کننده ها حکم قهرمانی و لوح اهداء شد، گفت: تیم منتخب فستیوال فوتبال بانوان در استان البرز و بعد در فستیوال ملی شرکت خواهند کرد.
نایب رئیس هیات فوتبال بانوان شهرستان فردیس ضمن تشکر و قدردانی از مدیرعامل شرکت تراورس بتنی گفت: دو سال است که زمین چمن این شرکت برای تمرین در اختیار فوتبال بانوان فردیس قرار گرفته و باعث شده که در سال گذشته 7 نفر به اردوی تیم ملی دعوت شوند .
کلوند افزود: از این تعداد محدثه گودآسیایی و غزاله صالحی پور از شهرستان فردیس عضو تیم ملی فوتبال بانوان کشور زیر 19 سال در آمدند .
وی در ادامه افزود: همچنین مدرسه فوتبال بانوان این مربی در فردیس به عنوان مدرسه نمونه استان شناخته شد.
در این فستیوال رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس ،مربیان و داوران حضور داشتند ، به شرکت کنندگان حکم قهرمانی و لوح اهداء شد.
7413/ 6155خبرنگار:معصومه مهتاب ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.