به گزارش ایرنا، مسابقات تور تنیس آسیا در رده سنی زیر 14 سال پسران و دختران به مدت یک هفته در ساری برگزار شد،در این رقابتها اهورا رضائی و مشکات الزهرا صفی از استان البرز به 3 مقام در بخش های مختلف دست یافتند.
در قسمت دختران مشکات الزهرا صفی موفق شد هم در بخش انفرادی و هم در بخش دونفره عنوان قهرمانی را از آن خود کند و در قسمت پسران نیز اهورا رضائی در بخش انفرادی عنوان نهم و در بخش دو نفره مقام سوم را کسب نمود .
***
نایب رئیس هیات فوتبال البرز گفت: لیلا خدابنده لو یکی از بازیکنان آینده دار و جوان فوتسال استان البرز با دعوت رسمی کادر فنی تیم ملی به اردوی آماده سازی دعوت شد.
ام البنین ازمشاء افزود: این اردو از مورخ 28 تیر ماه لغایت 1 مرداد به میزبانی استان تهران برگزار می گردد.
وی ادامه داد: پس از برگزاری این اردو، تیم ملی بانوان کشورمان جهت شرکت در تورنمنتی تدارکاتی عازم کشور تایلند می شوند.
***
تیم ساورین فردیس به مقام قهرمانی لیگ بسکتبال بزرگسالان استان البرز دست یافت.
دیدارهای رده بندی و فینال لیگ بسکتبال استان البرز در رده سنی بزرگسالان به میزبانی سالن طالقانی کرج برگزار شد.
در پایان این مسابقات ساورین فردیس موفق شد مقام قهرمانی لیگ را از آن خود کند، ساورین کرج دوم شد و مهرام البرز در جایگاه سوم قرار گرفت.
***
دو کماندار ایران با مربی گری بهزاد پاکزاد سرمربی تیم ملی تیراندازی با کمان جمهوری اسلامی ایران 5 مردادماه به مسابقات جهانی لهستان اعزام می شوند.
بازی های جهانی لهستان 29 تیرماه آغاز می شود و تا 9 مرداد ماه ادامه دارد. این مسابقات مختص رشته های غیر المپیکی است و هر 4 سال یک بار پس از المپیک برگزار می شود.
تیم کامپوند تیراندازی با کمان ایران با کسب 2 سهمیه از مسابقات کاپ آسیایی تایلند جواز حضور در این بازی ها را به دست آورد.
اسماعیل عبادی و پریسا براتچی شاگردان بهزاد پاکزاد که موفق به کسب سهمیه این بازی ها شدند نمایندگان تیراندازی با کمان کشورمان در بازی های جهانی لهستان هستند.
7414/6155خبرنگار: وحیده عسکری ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.