محسن احمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 900 میلیون ریال اعتبار استانی به این مرکز اختصاص یافته است که با این اعتبار نمی توان پروژه ای را اجرا کرد.
وی تصریح کرد: سال گذشته 550 میلیون ریال اعتبار به این مرکز اختصاص دادند که از این میزان 185میلیون ریال اعتبار دریافت شد که بخشی از کارهایی که می خواستیم انجام بدهیم امکان شروع آن را نداریم، یعنی اگر بخواهیم با این اعتبارات کاری را شروع کنیم، نمی توانیم آن را به پایان برسانیم و با مشکل روبه رو می شویم.
وی اظهار داشت: برای راه اندازی استخرهای پرورش و ماهی سردآبی مداربسته و تعمیرات گلخانه ای نیازمند اعتبار است.
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان فردیس گفت: این مرکز بزرگترین مرکز آموزشی کشاورزی و شیلات در کشوراست، سالیانه حدود هزار و 200 نفر در این مرکز در حوزه کشاورزی و شیلات آموزش می بینند.
احمدی افزود: وقتی مقداری تجهیزات وارد می شود باید منتظر ماند تا سال بعد اعتبار به ان اختصاص یابد، با توجه به اینکه اداره کل فنی و حرفه ای شدیدا پیگیر این است که کارهایی را در مرکز انجام دهد امسال سال تولید و اشتغال است و فنی و حرفه ای در چندین جناح در این حوزه کار می کند.
وی اظهار داشت: این مرکز آموزش های روستایی ،ندامتگاه و پادگانها را به عهده دارد و نیازمند ارتقا است.
احمدی گفت:درحوزه کشت بافت چند سالی است که بخشی از تجهیزات را از بودجه های اداره کل خریداری شد ولی متاسفانه نتوانستیم راه اندازی کنیم باید به آن سمت پیش برویم که آموزش طیور سبک مانند کبک، بلدرچین و بوقلمون امکان راه اندازی این رشته و دوره آموزشی در این شهرستان وجود دارد.
وی افزود:با توجه به اینکه مرکز آموزش فنی و حرفه ای یک پوشش گسترده ای را برای افراد دارد فقط صرف شهرستان فردیس را پوشش نمی دهد ، بلکه استان های همجوار را پوشش می دهد اگر بخواهیم ایجاد اشتغال کنیم باید یک بازنگری در زمینه اعتبارات انجام شود.
7417/ 6155خبرنگار:معصومه مهتاب** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.