به گزارش ایرنا، سید حمید طهایی روز چهارشنبه در مراسم به ثمر نشستن طرح تحول سلامت و جشن راه اندازی 1400 تخت بیمارستانی در البرز افزود: طرح تحول سلامت یک ریسک بزرگ بود که دولت یازدهم آن را پذیرفت.
وی ادامه داد: این کار همت و سعی زیادی می خواهد ، در شرایطی که بودجه آنچنانی نبود، طرح اجرا شد.
طهایی یادآور شد: در این زمان درآمد نفتی به حداقل رسیده بود و گرفتاری هایی که دولت به ارث برده بود بار سنگینی متوجه آن کرد.
وی گفت: همزمان با محدودیت منابع مالی ، توسعه بیمارستان ها، درمانگاه ها و خدمات رسانی درمانی به اقصی نقاط کشور آغاز شد که این تحول به همت دولت تدبیر و امید به وجود آمد.
استاندار البرز تاکید کرد که مردم قدردان و شاکر دولت تدبیر و امید هستند ، شرکت 79.1 درصد مردم درانتخابات اردیبهشت ماه امسال بیانگر پشتیبانی مردم از دولت و نظام اسلامی بود.
وی افزود: مردم از دولت پشتیبانی می کنند تا دولت در عرصه بین المللی بتواند از حقوق مردم دفاع کند و دراین شرایط دولت توانست گام های بلندی در جهت پیاده کردن اهداف نظام اسلامی بردارد.
استاندار البرز گفت: در کمتر از 2 سال 1400 تخت بیمارستانی در البرز ایجاد شد و این تحول ادامه دارد .
وی یادآور شد: البرز بر اساس آخرین سرشماری سال 95 رشد جمعیت استان 2.4 درصد است این درحالی است که رشد جمعیت کشور 1.23 درصد اعلام شده است.
استاندار البرز افزود: پیام این افزایش جمعیت این است که باید تلاش ها در البرز مضاعف شود.
وی گفت: محصول تلاش ها ی مسئولان رفاه مردم و رضایت مندی آنان است.
طهایی یادآور شد: در حوزه الکترونیک استان البرز از 70 خدمت به 300 خدمت افزایش پیدا کرده است.
در این مراسم که معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش علوم پزشکی حضور داشت ازاستاندار البرز، شهردار کرج و سایر مسئولان استان که در حمایت از بخش بهداشت و درمان اهتمام داشته اند ، تجلیل شد.
7410/ 6155خبرنگار: مژگان السادات سجادی ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.