به گزارش ایرنا، دکتر حمید درفشی روز چهارشنبه در جشن راه اندازی 1400 تخت بیمارستانی در البرز افزود: در دولت یازدهم 2 اتفاق مهم در بخش بهداشت و درمان البرز به وقوع پیوست .
وی ادامه داد: نخست اراده سیاسی و اجرایی مدیریت استان شامل استانداری ،شهرداران و سایر ارگان ها بر تحول در ساختار کهنه و قدیمی بهداشت و درمان استان بود که طی 2 سال 6 بیمارستان جدید به بیمارستان های البرز اضافه شد.
درفشی گفت: اتفاق دوم حمایت و نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به ویژه وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی است که در تغییر اساسی در زیر ساخت های بیمارستانی استان چاره ساز شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: این نگاه ها موجب شد تا امکانات و تجهیزات بهداشتی درمانی استان پرجمعیت البرز به چند برابر گذشته افزایش یابد.
درفشی افزود: در گذشته به ازای هر 1000 نفر 4.4 تخت وجود داشت که عمدتا' تخت ها بالای 60 سال بود.
'اکنون بیش از 2200 تخت بیمارستانی در البرز فعال است در حالیکه قبل از دولت یازدهم تعداد تخت های بیمارستانی البرز 700 تخت بود'
وی گفت: در بخش های درمان ، بهداشت و آ موزش کار های خوبی انجام شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز بیان داشت: در بخش آموز ش 3 دانشکده دندانپزشکی، پرستاری و داروسازی طی 3 سال گذشته ایجاد شد.
درفشی افزود: در بخش درمان علاوه بر بیمارستان ها 1400 تخت اضافه شد و ظرف 18 ماه آینده 3 بیمارستان فردیس ، حضرت سید الشهدا(ع) و کمالشهر به بهره برداری می رسد که بیمارستان 500 تختخوابی کمالشهر ویژه زنان است.
وی گفت: رقابت سالم در دانشگاه علوم پزشکی برای خدمات رسانی به مردم آغاز شده است.
وی افزود: اکنون دانشگاه علوم پزشکی البرز 2 میلیون و 200 هزار نفرجامعه هدف تحت پوشش خدماتی دارد.
7410/ 6155 خبرنگار: مژگان السادات سجادی ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.