شاپور قاسمی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای اجرای این طرح ها 100 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره ) شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به اینکه امسال نسبت به سال گذشته در منابع حوزه اشتغال از وضعیت مطلوب‌تری برخورداریم، گفت: پایداری‌سازی مشاغل به عنوان یکی از مباحث مهم حوزه اشتغال مطرح است و به همین علت برنامه‌ریزی مطلوبی در این خصوص صورت گرفته است.
قاسمی افزود: آموزش، ایجاد اشتغال، نظارت بر طرح‌ها و پایداری‌سازی مشاغل از دیگر مراحل فرآیند اشتغال مددجویان کمیته امداد است که در دستور کار این نهاد قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون بیش از 100نفر برای اشتغال به شرکت ها وموسسات معرفی شده اند، تصریح کرد: از این تعداد 50 نفر مشغول به کار شدند.
قاسمی با تاکید بر اینکه سال گذشته برای بخش قابل توجهی از خانواده‌های کمیته امداد اشتغال‌زایی شده است، عنوان کرد: رسالت نخست کمیته امداد اشتغال نیست اما این مجموعه به شیوه مطلوبی توانسته در حوزه اشتغال فعالیت داشته باشد.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ساوجبلاغ از آموزش 206 نفر در حوزه حرفه آموزی و کارآفرینی خبرداد.
قاسمی گفت: ظرفیت سازی برای تحویل 20 دستگاه وانت نیسان به مددجویان و فرزندان از مهمترین اقدامات است.
وی افزود: این خودروها با تخفیف 7 درصد و به قیمت کارخانه و تمام قسط و به مبلغ 330 میلیون ریال دراختیار مددجویان یا فرزندان آنان قرار می گیرد.
6155/1535 خبرنگار: مریم صوفی ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.