به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ رضا کریمی اظهار کرد:به عقیده من اساس و ترکیب کابینه دوازدهم باید از بین شایستگان و متخصصان باشد و سعی شود روح شعار سال هم در عملکرد کابینه تجلی پیدا کند .

وی اضافه کرد: همچنین وزیران معرفی شده از سوی دکتر روحانی باید توان شناخت مسائل جامعه و استعدادها و ظرفیت های مناطق مختلف کشور را داشته و از فرصت های بدست آمده در راستای توسعه اقتصادی ،فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی استفاده لازم را کرده باشد.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در نطق پیش از دستور خود در مجلس از رئیس جمهوری خواستم در ترکیب کابینه ساختار جمعیتی در مناطق مختلف کشور ا بیشتر در اولویت قرار داده و جوانگرایی را در کابینه بخصوص در مدیریت ها بیشتر لحاظ کنند .

کریمی جوانگرایی در تصدی مدیریت ها را خواسته اصلی مردم دانست و افزود: بهتر است حداکثر سن وزیران روحانی در کابینه دوزادهم بیشتر از 55 سال نباشد.

وی گفت: برخی از وزیران
فعلی روحانی که دارای سن بالا هستند می توانند به عنوان مشاور وزیران جوان به دولت کمک کنند تا شاهد توسعه روز افزون و موفقیت دولت در اهداف و سیاست های خود باشیم .

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همانگونه که اوایل انقلاب جوانان در احراز مدیریت ها خوش درخشیده اند و کارنامه درخشانی هم داشته اند در حال حاضر هم باید به جو.انان اعتماد کرده و مدیریت ها را به آنان سپرد.

کریمی افزود: در دوران جنگ هم جوانان این مرز و بوم مدیریت درخشانی داشتند و کشور را به سمت توسعه و رونق پیش بردند و یقین دارم امروز هم حضور جوانان در عرصه های مدیریتی تحول عظیمی را در کشور می تواند ایجاد کند.

مراسم تحلیف دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران 14 مردادماه برگزار می شود و پس از آن اعضای کابینه دولت دوازدهم برای اخذ رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی خواهد شد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 702979
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.