مهدی مهرور روز جمعه در گفت و گو با ایرنا، افزود: در جریان سیل پنجشنبه شب در استان البرز برخی از مناطق استان در شهرستان های کرج و ساوجبلاغ و طالقان خساراتی را متحمل شدند که با حضور به موقع نیروهای امدادی به دلیل آماده باش آنان از روزهای گذشته بخش عمده ای از مشکلات رفع شد.
وی خاطرنشان کرد: در جریان این سیل تاسیسات آب شرب، باغات کشاورزی، خط لوله گاز 7 روستای شهرستان ساوجبلاغ آسیب دید که تا کنون به حضور نیروهای تیم های امداد، فرمانداری، آتش نشانی، اورژانس مشکلات 3 روستا حل شده و فعالیت ها در 4 روستای دیگر ادامه دارد.
مهرور با تاکید بر اینکه خسارت ها در شهرستان طالقان جزئی بوده است، گفت: در این حادثه حدود 14 نفر از روستائیان به صورت سطحی مصدوم شدند و 2 نفر نیز به بیمارستان انتقال یافتند.
وی تاکید کرد: با حضور به موقع تیم های امدادی در منطقه، 9 جوان گرفتار شده در میان سیل نجات یافتند و 3 گردشگر که در ارتفاعات ساوجبلاغ ناپدید شده بودند امروز سالم پیدا شدند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز همچنین گفت: در شهر کرج نیز 43 مورد آبگرفتگی داشتیم که 10 مورد آن مسکونی، 4 مورد تجاری و بقیه دیگر اماکن بودند که 43 خودرو آتش نشانی برای امدادرسانی اعزام شدند.
وی خاطرنشان کرد: نیروهای خدمات شهری شهرداری کرج نیز با سرعت وارد عمل شدند تا معابر آبگرفته در سطح شهر پاکسازی شوند و خللی در عبور و مرور ایجاد نشود.
1535/6155خبرنگار:مژگان السادات سجادی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.