به گزارش ایرنا، کیوان رحیمی در جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوا و گرد و غبار استان البرز که پیش از ظهر چهارشنبه در سالن عمران استانداری برگزار شد، با تاکید بر اینکه مقابله با پدیده گرد و غبار یک موضوع فرابخشی است، افزود: در 4 ماه اخیر وضعیت هوای استان با چالش خاصی مواجه نبوده است، ادامه داد: این امر بر اساس برنامه ریزی ها و اقدامات اخیر مسئولان در جهت کاهش آلودگی هوا محقق شده است.
وی اضافه کرد: افزایش تعداد روزهای پاک و سالم در 3 ماهه ابتدای سال 95 و 96 نسبت به سال 94 و کاهش چشمگیر تعداد روزهای ناسالم در 3 ماهه ابتدای سال 95 و 96 نسبت به سال 94 را شاهد بودیم.
وی با اشاره به لزوم جداسازی کارگروه کاهش آلودگی هوا و گرد و غبار با توجه به اهمیت موضوع اضافه کرد: اهمیت کیفیت هوا در تمامی ابعاد و برنامه های استان نیاز به بررسی های تخصصی در این رابطه را دوچندان می کند.
این مسئول گفت: اهتمام بیشتر در خصوص جلوگیری از تردد وسایل نقلیه فاقد برچسب معاینه فنی، ایجاد زیرساخت مناسب برای اجرای طرح ترافیک و توجیه اقتصادی استفاده از انرژی های نو به جای انرژی های فسیلی در فضای شهری از جمله برنامه های این کارگروه است.
1535/6155خبرنگار: مریم صوفی **انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.