به گزارش خبر آنلاین و به نقل از  اداره کل روابط عمومی استانداری البرز، «سیدحمیدطهائی» صبح چهارشنبه در جلسه" طرح مشارکت مردم و توسعه نظم و امنیت عمومی" که در محل استانداری برگزار شد،با تأکید بر مولفه امنیت در جامعه گفت: اگر اهمیت امنیت در جامعه برای مردم تبیین شود آنها برای انجام هر همکاری پیشگام خواهند بود.
وی با اشاره به نقش مردم از اوان انقلاب اسلامی با تشکیل کمیته های انقلابی و مشارکت مردمی درحفظ امنیت افزود: در آن دوران مردم با دست خالی در شهرها، روستاها و مرزها، حفاظت از کشور را برقرار ساختند.
استاندار البرز در ادامه بیان کرد: هر کجا مردم احساس مسئولیت کردند حضور پیدا کرده اند و مشخص ترین مرحله آن نیز دوران دفاع مقدس بود که همه آن دوران را به یاد دارند.
طهائی بیان کرد: در این زمینه باید اطلاع رسانی مناسب به مردم برای نقش تأثیرگذار شان توسط صدا و سیما صورت گیرد و این مهم به گونه ای که مردم ارائه شود که با احساس مسئولیت در کنار نیروهای امنیتی و انتظامی حضور پیدا کنند.
طهائی با اشاره به نمونه های از تکریم مردم در جامعه توسط پلیس افزود: پلیس همواره سنگ زیرین آسیابان بوده و با قشرهای مختلفی در ارتباط است، پلیس است که با رفتار و ارتباط محبت آمیز می تواند تأثیری ایجاد کند که تا سالها در حافظه ها ماندگار بماند؛ بنابراین در این زمینه آموزش های لازم نیز ضروری بنظر می رسد و آگاه سازی و اقدامات پیشگیرانه اجرایی گردد.
وی با بیان اینکه نعمت سلامتی و امنیت دو نعمت پنهانی است که تا آن را از دست نداده ایم متوجه آن نمی شویم، گفت: این احساس باید در مردم همواره وجود داشته باشد و قدردان این دو موهبت باشند.
در ابتدای این نشست نیز فرمانده نیروی انتظامی استان گزارشی از اقدامات سخت افزاری و نرم افزاری در اجرای طرح مشارکت مردم و توسعه نظم و امنیت عمومی استان را ارائه داد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 698392
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.