به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، سید حمید طهایی با اشاره به نقش پروژه قطار شهری کرج در کاهش آلودگی هوای این کلانشهر، اظهار داشت: راه اندازی این پروژه قطعا شهروندان شهرهای استان البرز را از ترافیک داخل شهر نجات می دهد.
استاندار البرز با بیان اینکه خوشبختانه اشتغال زایی برای جوانان و صرف منابع مالی شهروندان در شهر خود، از اهداف اصلی بانک شهر است، تصریح کرد: هم اکنون خط 4 مترو کرج با مشکلاتی روبه رو است که امیدواریم با حضور این بانک بخشی از این مشکلات مرتفع شود.
طهایی ضمن اعلام آمادگی برای همکاری گسترده با مجموعه بانک شهر خاطر نشان کرد: در سالهای اخیر از ظرفیت های بانک شهر در اجرای پروژه های مهم فرهنگی و عمرانی در شهر کرج به خوبی استفاده شده است.
این مسئول خاطر نشان کرد: حمایت ها و پشتیبانی های به موقع بانک شهر از شهرداری ها قابل تحسین می باشد، زیرا بسیاری از پروژه های عمرانی در کشور با حمایت های این بانک به سرانجام رسیده است.
وی با اشاره به حمایت بانک شهر از پروژه بزرگراه شمالی کرج که ادامه اتوبان همت را به انتهای شهر کرج متصل می کند،گفت: کاهش ترافیک اتوبان تهران - کرج از مهمترین و اساسی ترین دستاوردهای این پروژه خواهد بود.
استاندار البرز در پایان با اشاره به ویژگی های پروژه مذکور یادآور شد: پروژه بزرگراه شمالی کرج به طول 18 کیلومتر است که دارای 11 تقاطع غیرهمسطح و 17 عرشه پل می باشد و ارتباط مناطق شمالی استان را با مسیر اصلی کرج برقرار می سازد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 698384
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.