مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: قرارداد ساختِ یک مجتمع آموزشی ۱۲ کلاسه خیر ساز در این ناحیه منعقد شد.
وحید یعقوبی با اشاره به اینکه این مدرسه خیر ساز در گرمدره احداث می شود ، اظهار کرد: دکتر نگهبان خیر نیک اندیشی است که این مدرسه را در زمینی به متراژ ۲۵۰۰ متر مربع جنب هنرستان ولایت احداث می کند.
وی بیان کرد: خیرین مدرسه ساز یادگارهایی از خود باقی می گذارند که نه تنها فراموش نمی شود بلکه سینه به سینه و نسل به نسل به دیگران نیز منتقل می شود.
وی یاد آور شد: درس خواندن در مدارسی که به دست خیرین بنا می شود برای کودکان هم لذت دیگری دارد، آنها خوبی ها و مهربانی ها را بهتر احساس می کنند و کار نیک را از کودکی آموخته و در وجودشان ریشه می دواند.
**** راهیابی 41 دانش آموز به مسابقات کشوری
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج گفت: 41 دانش آموز این ناحیه به مسابقات کشوری فرهنگی - هنری راه یافتند
عبدالکریم رستمی افزود: مسابقات فرهنگی و هنری، یکی از جذاب‌ترین فعالیت‌های مدارس است که هر ساله با ورود دانش آموزان مستعد به این گونه مسابقات، بر اهمیت و جذابیت آن افزوده می شود.
وی اظهار کرد: در مرحله استانی مسابقا ت فرهنگی و هنری 59 دانش آموز موفق به راهیابی به مرحله کشوری شدند که 41 نفر از دانش آموزان ناحیه 3 کرج هستند.
وی بیان کرد: این دانش آموزان در رشته های نقد ادبی،رنگ روغن،عکاسی مناظر شهری،منبت،وبلاک،داستان نویسی،شعر،تکنوازی دف وستار ،سرود ،نمایشنامه خوانی و نقالی به مرحله کشوری سی و پنجمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری راه پیدا کردند.
وی خاطر نشان کرد: این دانش آموزان از دبیرستان های شهید آوینی،شهید نوروزی،شاهد عصمت ،شاهد پناهی ، فرزانگان،تقوی محمدشهر،امیر کبیر و دبیرستان های غیر دولتی سارا،پارسایان،گوهر می باشند که در مرحله کشوری با سایر دانش آموزان به رقابت می پردازند.
**** پروژه مهر
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج گفت: این ناحیه در پروژه مهر سال گذشته رتبه نخست استان را کسب کرد.
قاسم پوستین دوز افزود: امیدوارم برابر شیوه نامه پروژه مهر 96 کار را شروع کنیم و با برنامه ریزی مطلوب فرایند های مربوطه را برابر جدول زمان بندی پیش ببریم .
وی تصریح کرد: یکی از فرایند های بسیار مهم در پروژه مهر مربوط به ثبت نام دانش آموزان است که باید به خوبی انجام شود.
وی تصریح کرد: با توجه به مشکلات این ناحیه نظیر کمبود فضا، رشد جمعیت دانش آموزی و تراکم بالا ، باید تمهیدات لازم اندیشیده شود تا فرایند ثبت نام به نحو احسن انجام شود تا اولیای دانش آموزان برای ثبت نام فرزندان خود نگرانی نداشته باشند.
2819 /1535خبرنگار: مهین مالمیر** انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.