عباس کشاورز روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این پایگاه ها با هدف ایجاد شور و نشاط و شناسایی استعدادهای دانش‌آموزان استثنایی در این استان فعالیت تابستانه خود را آغاز کردند.
وی ایجاد پایگاه‌ها، ایجاد شادی و نشاط و آمادگی میان دانش‌آموزان و شناسایی استعدادهای برتر برای شرکت در مسابقات کشوری را از دیگر اهداف پایگاه های تابستانی در مدارس استثنایی نام برد.
وی اظهار کرد: این پایگاه ها برای ارائه آموزش‌های فرهنگی، ورزشی ، مهارتی و فعالیت‌های مختلف آموزشی ویژه دانش‌آموزان استثنایی استان راه اندازی شده اند.
وی با اشاره به اینکه نام نویسی از دانش آموزان استثنایی در این پایگاه‌ها رایگان است، خاطر نشان کرد: این پایگاه‌ها در رشته‌های قرآن، هنرهای آوایی، مهارتی ، نمایشی و ورزشی فعالیت‌های خود را در ایام تابستان شروع کرده اند.
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز یاد آور شد: در این پایگاه ها به مدت 2 ماه دانش آموزان استثنایی تحت پوشش برنامه های تابستانه قرار می گیرند.
کشاورز تصریح کرد: در این پایگاه ها به 700 دانش آموز استثنایی البرز ، خدمات آموزشی و مهارتی در کنار برنامه های فرهنگی و ورزشی ارائه می شود.
وی اضافه کرد: مسئولیت آموزش دانش آموزان استثنایی را مربیان مجرب فعال در مدارس استثنایی استان البرز بر عهده دارند.
وی تاکید کرد: در پایگاه های تابستانه مدارس استثنایی بر حسب نیاز دانش آموزان خدمات ارائه می شود.
2819/1535خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.