به گزارش ایرنا، علی خیلدار دوشنبه شب در دیدار با خانواده شهید محسن کمالی دهقان از شهدای مدافع حرم افزود: این عزیزان با گذشتن از جانشان و در دفاع از ارزش های اسلامی ،امنیت و آرامش را برای ما به دست آوردند.
وی با بیان اینکه تکریم خانواده های شهدا، ایثارگران، آزادگان و جانبازان نیز از ضروریات است. اظهار داشت: خانواده های شهدا میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشور هستند و خدمت رسانی به آنها افتخاری بسیار بزرگ برای ما محسوب می شود.
خیلدار گفت: هر اندازه که به خانواده های شهدا خدمت کنیم باز هم نمی توانیم ذره ای از جانفشانی های آنها را که برای دفاع از کشور انجام داده اند جبران کنیم.
وی ادامه داد: اما به جهت قدردانی از آن همه ایثار و از خودگذشتگی شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان تمام تلاش خود را در خدمت صادقانه به خانواده های این عزیزان به کار بندیم.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با اشاره به اینکه تکریم خانواده های شهدا، ایثارگران، آزادگان و جانبازان از ضروریات است گفت: هرچه در راه تکریم خانواده های شهدا، ایثارگران، آزادگان و جانبازان تلاش کنیم کم است، زیرا خدمت به خانواده های این عزیزان کاری ارزشمند و یک نوع عبادت است.
خیلدار افزود: همه ما باید پاسدار حرمت خون شهدا باشیم زیرا این عزیزان برای به دست آوردن آرمان ها و ارزش های اسلامی جان خود را فدا کردند.
شهید محسن کمالی دهقان در ٢٧ فروردین ٩٤ در حلب سوریه به شهادت رسید.
7414/ 6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.