ابوالقاسم پالیزگیر روز دوشنبه در گفتگو با ایرنا با بیان ترویج پدیده زشت اعتیاد و اینکه رواج این ناهنجاری اجتماعی از دسیسه های دشمنان انقلاب اسلامی با هدف آسیب رساندن به قشر جوان است، گفت: تنها راه مقابله و مبارزه، آگاهی دادن به مردم است و می توان با این روش به اهداف جامعه ای عاری از اعتیاد زودتر رسید.
وی افزود: در سه ماهه اول سال 96 با رویکرد دولت تدبیر و امید و سیاست های ابلاغی وزارت کشور در جهت پیشگیری از مصرف سوء مواد مخدر در گروه های هدف به 4 هزار و 780 نفر آموزش برای پیشگیری از اعتیادبه صورت چهره به چهره ارائه می شود.
رئیس شورای هماهنگی، پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر ساوجبلاغ افزود : این آموزش ها برای 4 گروه از افراد جامعه ارائه می شود که سهم دانش آموزان به 734نفر ،والدین دانش آموزان به 1133نفر ، معلمین 73 نفر و دانشجویان به 84 نفر می رسد.
فرماندار ساوجبلاغ به اجرای مباحث آموزشی در محیط های کاری کارخانجات و صنایع پرداخت و گفت : در سه ماهه اول 96چیزی حدود 152نفر از کارگران مباحث آموزشی پیشگیری از اعتیاد را با موفقیت به پایان رسانده اند.
وی افزود: کار آموزش در محلات هم جز عملکرد این شورا بوده و در سال جاری یکهزار و 788 نفرآموزش دیده اند.
پالیزگیر گفت: آموزش بیش از 615 نفر از افراد بیمار و 124نفر از افراد پر خطر و ارائه آموزش های گروهی در سه ماهه سال جاری به5 هزار و 586نفر توسط مراکز بهداشت شهرستان با موفقیت با اتمام رسیده است.
وی خواستار تداوم این آموزش ها و افزایش سطح آگاهی مردم به خصوص جوانان شد و از دست اندارکاران این برنامه اعم از بهورزان و متصدیان بهداشت و درمان که عملکرد مطلوبی را در این حوزه ارائه دادند تشکر کرد.
1535/6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.