خسرو ساکی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شناسایی،جذب، پرورش ،حمایت و هدایت دانش آموزان و جوانان با استعداد و اعتلای سطح علمی آن ها از طریق تشکل بخشیدن به آنها در قالب گروه های پژوهشی و علمی رسالت باشگاه دانش پژوهان البرز را تشکیل می دهد.
وی در ادامه به اساسنامه باشگاه دانش پژوهان جوان پرداخت و اظهار کرد: شناسایی و جذب دانش آموزان با استعداد در رشته های مختلف علمی،فراهم ساختن امکانات لازم برای افزایش علاقه دانش آموزان جوان از طریق تشکیل کلاس ها ،کارگاه های آموزشی و پژوهشی را از جمله وظایف کاری این باشگاه ذکر کرد.
مدیر کل آموزش و پرورش البرز، برگزاری دوره های لازم به منظور ایجاد آمادگی دانش آموزان برای مسابقات المپیاد کشوری ، جهانی و جشنواره خوارزمی را از دیگر وظایف باشگاه دانش پژوهان جوان عنوان کرد.
ساکی بیان کرد: دانش آموزان البرز از با استعداد ترین دانش آموزان کشور محسوب می شوند.
وی تصریح کرد: دانش آموزان البرزی طی 4 سال گذشته در المپیادهای علمی کشور 64 مدال طلا، نقره و برنز را به خود اختصاص داده اند.
مدیر کل آموزش و پرورش البرز یاد آور شد: امسال با قبولی 23 دانش آموز استعداد های درخشان توانستیم رتبه دوم کشوری را به دست آوریم.
ساکی اضافه کرد: دانش آموز طاها میران زاده دانش آموز سلطانی 3 که سال گذشته مدال طلا ریاضی را برای استان البرز به ارمغان آورده هفته آخر تیر ماه 96 برای شرکت در مسابقات جهانی ریاضی عازم کشور برزیل می شود.
وی در پایان برای موفقیت و کسب مدال طلای جهانی توسط دانش آموز طاها میران زاده آرزوی توفیق کرد و گفت : امیدواریم در این مسابقات بار دیگر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران از سوی این دانش آموز فرهیخته البرزی به اهتزاز در آید.
استان البرز 440 هزار دانش آموز دارد.
2819/1535خبرنگار:مهین مالمیر**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.