به گزارش خبر آنلاین و به نقل از دادگستری البرز محمدرضا حق‌شناس دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشتهارد از باجرای چندین مورد تخریب مستحدثات غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: پس از گزارشات اداره جهاد کشاورزی شهرستان اشتهارد مبنی بر چندین مورد دیوارکشی و مستحدثات غیرمجاز در این شهرستان، دستورات قضایی لازم برای تخریب آن‌ها صادر شد.
وی با تاکید بر حساسیت دادستانی اشتهارد در زمینه تصرف و تغییر کاربری اراضی ملی و زراعی افزود: در این راستا با حضور نماینده دادستانی، جانشین فرمانده انتظامی، رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان، رئیس اداره برق، نماینده بخشدار و عوامل نیروی انتظامی نسبت به اعمال تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغها در منطقه پلنگ آباد اقدام شد.
حق شناس تصریح کرد: در عملیات انجام شده که با رعایت موازین فنی و قانونی بوده و در عرصه 40 هکتاری 25 هزار متر دیوارکشی غیرمجاز تخریب شد.
وی در پایان از مردم اشتهارد خواست که با توجه به مشکلات پیش آمده در زمینه معامله اراضی زراعی، قبل از معامله هر نوع ملکی در مورد زراعی بودن یا نبودن آن، استعلام‌های لازم را از اداره جهاد کشاورزی شهرستان و دیگر ادارات انجام دهند تا از مشکلات احتمالی جلوگیری کنند چون از نظر قانونی کسی حق تغییر کاربری در اراضی زراعی را ندارد و برخورد قضایی انجام خواهد شد.

۴۶
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 696516
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.