گلشن شیرمحمدی روزچهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کتاب ها با موضوع های اجتماعی،دینی،فرهنگی،تاریخی ،رمان و درسی به کتابخانه های عمومی مناطق غرب کشور اهدا شد.
وی اظهار داشت: جمع‌آوری کتاب جهت اهدا به کتابخانه‌های روستایی و مناطق محروم با هدف تجهیز و غنی‌سازی این کتابخانه‌ها اقدام شده است.
شیرمحمدی گفت: با این اقدام می‌توان کتابخانه‌های روستایی را توسعه داده و فرهنگ مطالعه را در مناطق محروم گسترش داد و کتابخانه‌ها به عنوان مراکز اصلی تبادل کتاب و جمع‌آوری کتاب‌های اهدایی هستند.
مسئول امور کتابخانه های عمومی شهرستان فردیس گفت: آنچه مسلم است با نهادینه کردن عادت به مطالعه در همه تفکرات و اندیشه‌ها و دل‌ها می توان اقدام به همگانی کردن فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه کرد.
شیرمحمدی افزود: مجله های خانواده و عناوین کتاب های مختلف توسط کتابخانه علامه امینی فردیس به ندامتگاه این شهرستان اهداء شد.
وی اظهار داشت: دوستداران کتاب و کتابخوانی در جهت غنی سازی منابع کتابخانه ها می توانند به طرق مختلف از جمله اهداء کتاب و تامین کتب مورد نیاز کتابخانه مشارکت کنند.
وی اظهار داشت: طرح نذر کتاب با هدف ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تشویق و ترغیب مردم و اهمیت دادن به کتاب می تواند در این شهرستان اجرایی شود.
مسئول امور کتابخانه های عمومی شهرستان فردیس گفت: نذر کتاب عنوان طرحی است که شهروندان کتابهای خود را به کتابخانه ‏های عمومی اهدا و عضویت افتخاری سراسری کتابخانه ها را دریافت کنند.
شیرمحمدی از مردم خواست در جهت ارتقای کمی و کیفی کتاب و کتابخوانی پیشنهادات خود را با شماره تلفن 36508275 کتابخانه علامه امینی فردیس تماس بگیرند.
7417/ 6155خبرنگار:منصورجمشیدی**انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.