به گزارش خبر آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز، عباد الله کامکار در جلسه « تسریع در تعیین تکلیف سایت نمایشگاه بین المللی استان البرز» اظهار داشت: نمایشگاه دایمی٬ مکان مناسبی برای عرضه و ارائه توانمندیهای استان در بخشهای مختلف تولیدی٬ صنعتی٬ خدماتی و کشاورزی بوده و یکی از ضرورت های البرز است.
وی افزود: نمایشگاه بین المللی یک نقطه قوت و ویترین اقتصادی استان است، بنابراین ما در استان برای ایجاد این مهم مکان مناسبی را در نظر گرفتیم تا بتوانیم به صورت چندمنظوره این نمایشگاه را احداث کنیم.
کامکار تصریح کرد: نمایشگاه بین المللی در جهت تسهیل در بازار واحدهای تولیدی و تولیدات استان و کشور نقش ویژه و به سزایی دارد؛با توجه به ظرفیت بالقوه استان البرز در بخش صنعت، کشاورزی و خدمات این مهم رونق تولید؛ ثروت و در نهایت اشتغال را به هم پیوند خواهد زد.
وی افزود: احداث نمایشگاه دایمی آن هم در حد استانداردهای جهانی، یکی از نیازهای مهم استان است؛ در این راستا با پیگیری ها و هماهنگی های دفتر اقتصادی با دستور استاندار محترم ، در خصوص روند تحویل زمین نمایشگاه بین المللی تصمیماتی صورت گرفت و مقرر شد در اسرع وقت ادارات کل ذی ربط نسبت به واریز حق السهم سهام داران وانجام تکالیف تعیین شده اقدام لازم را انجام دهند.
بر اساس گزارش این نشست،مقرر شد راه و شهرسازی در اسرع وقت نسبت به تهیه نقشه UTM اقدام کند و بلافاصله بعد از انجام مراحل فوق، اعضاء هیت مدیره به پرداخت وجه مکاتبه بابت قیمت زمین بخشی نقدی و بخشی با فرصت زمانی اقدام کنند. همچنین در خصوص جذب اعتبار تخصیصی در مدت زمانی باقی مانده نیز بلافاصله با رعایت ضوابط و مقررات (با ترک تشریفات ) نسبت به تعیین پیمانکار اقدام و با آغاز کار جذب اعتبار صورت پذیرد .

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 692996
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.