به گزارش پلیس البرز، سرهنگ محمد علی صفایی روز سه شنبه افزود : تعدادی واحد فاقد مجوز پروانه کسب و بهره برداری با استقرار در جاده قزلحصار با راه اندازی نمایشگاه اتومبیل و پارکینگ خودرو، بدون رعایت قوانین و مقررات قانونی و همچنین نداشتن صلاحیت فعالیت در این حرفه ، اقدام به خرید و فروش و کارشناسی خودرو می کنند .
وی اضافه کرد : فعالیت این واحد های غیر قانونی زمانی به معضل اساسی برای شهروندان استان البرز تبدیل شده است که تعداد زیادی از مراجعان به این مراکز به دلیل ناآشنا بودن با نحوه تنظیم قرار داد و مبایعه نامه از سوی این افراد مورد کلاهبرداری قرار می گیرند .
صفایی گفت : از سال گذشته تعداد زیادی پرونده قضائی در مراکز انتظامی این شهرستان مبنی بر کلاهبرداری ، تشکیل و تحت رسیدگی قرار گرفت که با هماهنگی مقام قضائی منجر به پلمب 12 واحد صنفی متخلف و جلوگیری از ادامه فعالیت آنها شد .
رئیس پلیس امنیت عمومی استان البرز با تاکید بر این موضوع که جاده قزلحصار به جهت شرایط جغرافیایی ویژه ای که دارد و از گذشته به محلی برای خرید و فروش خودرو تبدیل شده است تحت نظارت کامل پلیس قرار دارد گفت : از هفته گذشته به منظور پیشگیری از هر گونه موارد خلاف قانون و جرایم مربوط به کلاهبرداری ، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی شهرستان ساوجبلاغ به صورت مستمر بر فعالیت واحد های خرید و فروش اتومبیل نظارت دارند که در این رابطه تا کنون 11 واحد صنفی متخلف پلمب شده است .
وی با هشدار به شهروندان مبنی بر اینکه خرید و فروش خودرو از مکان های فاقد مجوز قانونی عواقب خوشی ندارد گفت : شهروندان قبل از خرید خودرو از قانونی بودن فعالیت نمایشگاه های اتومبیل اطمینان یابند.
صفایی ادامه داد: نمایشگاه های اتومبیل مکلف به نصب جواز کسب در محل فعالیت خویش هستند و هرگونه تخطی از این دستور، تخلف محسوب می شود و شهروندان باید از معامله در این واحدهای صنفی پرهیز کنند.
2098/1535 خبرنگار: مریم صوفی **انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.