به گزارش خبر آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز؛ فتح الله حقیقی با حضور در مراسم افتتاحیه مسابقات قایقرانی اسلالوم قهرمانی کشور (در ردوخانه کرج) ضمن قدردانی از برگزاری کنندگان این مسابقات گفت: خوشبختانه دولت برآمده از اراده ملت، توانسته در عمل و به خوبی این اعتقاد خود را به اثبات برساند که 'جوانان بزرگترین ثروت و سرمایه کشور هستند'.
وی با بیان این که 2 کار بزرگ در استان البرز انجام شده، گفت: یکی اختصاص یک درصد از بودجه جاری دستگاه های اجرایی به حوزه ورزش و دیگری تلاش موثر در جهت توسعه ورزش همگانی همگام با پیشرفت ورزش قهرمانی است.
حقیقی ادامه داد: خوشبختانه در سالجاری دولت قصد دارد تا 27 صدم درصد از عوارض ارزش افزوده را به جوانان سراسر کشور اختصاص دهد که از این اعتبار مبلغ 13 میلیارد تومان نصیب جوانان استان البرز خواهد شد. وی پایین بودن سرانه ورزشی در استان البرز را یکی از مشکلات عمده ورزش استان ارزیابی کرد و افزود: تلاش می کنیم تا تمامی امکانات طبیعی استان که برای استفاده ورزشی مناسب است، در اختیار ورزشکاران و جوانان قرار گیرد.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز خاطرنشان کرد: با افتخار می گوییم که علیرغم همه ی کمبودها، ورزش استان البرز جزو 5 استان برتر کشور در زمینه قهرمان پروری و مدال آوری است.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 690328
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.