به گزارش خبر آنلاین وبه نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج ،محمد رضا رضاپور عنوان کرد: اگر رفتارهای فرهنگی در همه اقشار جامعه اصلاح گردد و در زندگی روزانه موضوع محیط زیست را جدی بگیریم بسیاری از مشکلاتی که امروز با آن مواجه هستیم، از قبیل آلودگی هوا، ترافیک، تخریب محیط زیست و... حادث نمی شود.
معاون مالی اقتصادی شهرداری کرج اظهار داشت: امروزه مشارکت مردم برای حفاظت از محیط زیست و لزوم جلب این مشارکت توسط دستگاه های ذیربط از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
رضاپور گفت: مدیریت شهری کرج با توجه به این مهم، جلب مشارکت مردم در انجام پروژه های شهری را یکی از اولویت های کاری خود قرار داده و به این باور معتقد است که می‌توان بسیاری از مشکلات شهر را تحت تاثیر این مشارکت حل‌کرد؛ باید این آگاهی ایجاد شود که خودمان محافظ محیط زیست باشیم.
این مسئول ادامه داد: هرچه در این حوزه‌ها بیشتر اطلاع‌رسانی کنیم وبه آموزش های شهروندی اهمیت دهیم، صیانت از محیط زیست به یک رسالت فرهنگی بدل می‌شود؛ همچنین با حساسیت مردم به پدیده‌هایی مانند آلودگی هوا، کاهش پرندگان در آسمان، آلودگی صوتی و معضلات ناشی از آلودگی های زیست محیطی میل و رغبت بیشتری در آنها برای همکاری با نهادهای ذیربط ایجاد می شود.
وی خاطر نشان کرد: باید شرایطی ایجاد کنیم که توجه به محیط زیست در زندگی روزانه ما نهادینه شود؛ یادآوری حفاظت محیط زیست باید به صورت دائمی و روزانه انجام شود که توجه دادن به مناسبت های مختلف در این راستا بی تاثیر نیست؛ قطعا هر اقدامی که در مقوله موضوعات اجتماعی، محیط زیستی و... اجرایی شود به نفع شهر خواهد بود.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 689997
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.