مسعود مهران نیا روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این دوره با هدف آماده سازی دانش آموزان برای مسابقات کشوری،انتقال مطالب تخصصی علمی، تسلط و توجه بیشتر دانش آموزان به نکات مهارتی در رشته های مختلف قرآنی ، نماز و عترت در البرز به اجرا در آمده است.
وی اظهار کرد: این دوره برای دانش آموزان برگزیده در رشته های قرائت و حفظ قرآن کریم، پژوهشی و آوایی در این استان در حال اجراست.
وی بیان کرد: دوره های توانمند سازی برای دانش آموزان دختر در هنرستان آیت ا.. خامنه ای کرج از ساعت 8 تا 12 در روزهای شنبه و چهارشنبه هفته جاری برنامه ریزی شده است.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز تصریح کرد: برای پسران نیز این دوره در مرکز تیزهوشان شهید سلطانی در روزهای یکشنبه و سه شنبه هفته جاری از ساعت 8 تا 12 برگزار می شود.
مهران نیا یادآور شد: 8 مربی شاخص استانی - کشوری ، مسئولیت آموزش دوره توانمند سازی دانش آموزان برگزیده کشوری این استان را بر عهده دارند.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش آموزان در مشهد و اردبیل خاطر نشان کرد: دانش آموزان برگزیده کشوری از 13 تیر تا 24 تیر ماه 96 برگزار می شود.
وی شرکت دانش آموزان در این دوره توانمند سازی را الزامی دانست و اضافه کرد: امیدواریم با همت والای دانش آموزان در مسابقات کشوری برای استان رتبه های برتر را کسب کرد.
مهران نیا یکی از شاخص‌های اصلی آموزش و پرورش البرز را درحوزه علوم قرآنی عنوان کرد و یاد آور شد: آشنایی دانش‌آموزان با قرآن ، معارف اسلامی و نشر ارزش‌های قرآنی، اسلامی و انقلابی از جمله اهداف سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن ،نماز و عترت در مدارس برشمرد.
وی اضافه کرد: در مسابقات سی و پنجمین دوره مسابقات استان البرز 65 هزار دانش آموز شرکت کردند که در نهایت 74 دانش آموز برای مسابقات کشوری شرکت کردند.
استان البرز 440 هزار دانش آموز دارد.
2819 / 6155 خبرنگار:مهین مالمیر**انتشاردهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.