به گزارش ایرنا، رحیمی پور در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه کرج گفت: این سند برای اجرایی شدن برنامه ها در حوزه اقتصاد مقاومتی و رفع دغدغه های رهبر معظم انقلاب در این حوزه مهم تهیه شده است.
وی اظهار کرد: برنامه های این سند راهبردی بر اساس توانمندی ها و شرایط خاص استان های کشور تدوین شده است تا با اجرایی کردن آن زمینه اشتغال، تولید و صادرات در هر استان فراهم آید.
وی یاد آور شد: در 31 استان ، 31 گروه متشکل از اساتید بسیجی کشور در تدوین این سند راهبردی مشارکت کردند تا گامی نو برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در ایران برداشته شود.
رئیس بسیج اساتید استان البرز ادامه داد: از اواخر دهه 60 و اوایل دهه 90 همواره شاهد تحریم ها علیه ایران هستیم و در این سال ها رهبر معظم انقلاب همواره بر اقتصاد مقاومتی تاکید دارند لذا برای عملیاتی کردن این برنامه مهم در کشور با هم اندیشی اساتید نخبه دانشگاها این سند تدوین شد.
رحیمی پور تصریح کرد: این سند راهبردی حاصل یک سال تلاش و همفکری اساتید بسیجی دانشگاه سراسر کشور است تا به عنوان یک نقشه راهبردی در ستادهای اقتصاد مقاومتی در استان ها اجرایی شود.
وی افزود: البرز دارای توانمندهای علمی - پژوهشی بین المللی و منحصر به فردی است که در ستاد اقتصاد مقاومتی باید به آن توجه شود که در سند راهبردی ویژه البرز به آن پرداخته شده است.
وی تاکید کرد: برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در استان ها از جمله البرز باید از مدیران جهادی استفاد کرد و سرمایه گزاری ها را به سمتی سوق داد که نیاز جامعه را برطرف کند و از موازی کاری در این موضوع مهم پرهیز گردد.
2819 / 6155 خبرنگار: مهین مالمیر ** انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.