به گزارش ایرنا، فرید نجف نیا روز پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: برای اجرای برنامه های متنوع فرهنگی این مساجد در شهرستان کرج شناسایی شده و در طول سال گفت و گوهای متعددی توسط کارشناسان حقوقی و قضایی با مردم انجام شده تا دانش حقوقی آنان ارتقایابد.
وی تصریح کرد: برای معاونت فرهنگی توسط قوه قضاییه ماموریت های مختلفی تعریف شده که 80درصد این برنامه ها درون سازمانی و جامعه هدف آنان کارکنان و خانواده ها است، که در ابعاد مختلف بصیرتی و اخلاق حرفه ای می تواند منجر به ایجاد فضایی با نشاط همراه با معنویت در مجموعه شود.
وی ادامه داد:در حوزه برون سازمانی نیز 10دستور العمل مهیا شده که در موضوعاتی نظیر ارتقای فرهنگ عمومی در زمینه های قانون گرایی، طرد قانون گریزی،اصلاح ذات البین و امر به معروف و نهی از منکر برنامه های متنوعی تدارک و در حال اجرا است.
نجف نیا در ادامه به بهره برداری از ظرفیت های موجود در نماز جمعه ها، مساجد و صدا و سیما استان اشاره و بیان داشت: در 11مصلی از 12مصلی استان سخنرانی های مختلفی برای تبیین مسایل حقوقی بیان شده و در صدا و سیما نزدیک ساعت های زیادی برنامه گفت و گو محور توسط این معاونت اجرایی شده است.
7414/1535خبرنگار وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.