به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ شهرام لازمی زارع با اشاره به اینکه معاونت خدمات شهری اقدامات متعددی را در زمینه عمران و خدمات شهری به شهروندان ارائه می کند گفت: معاونت خدمات شهری علاوه بر رسیدگی به مشکلات شهری ، به مشکلات شهروندان نیزاز طریق تلفن گویای 137 پاسخگو است.

وی افزود: از آغاز سال جاری تا پایان خرداد ماه بالغ بر یک هزار و پانصد تماس دریافتی از شهروندان در مناطق 4گانه شهرداری در دو حوزه عمرانی و خدمات شهری داشتیم که به صورت میانگین به 73 درصد از مطالبات شهروندان اقدام شده است و نسبت به 22 درصد از مطالبات اقدام خواهد شد.

معاون خدمات شهری تصریح کرد: بیشترین مطالبات در حوزه عمرانی مربوط به آسفالت ریزی ، لکه گیری و تسطیح و شن ریزی معابر، نصب و تعمیر پل ماشین رو،تعمیر پازل پیاده رو می باشد و در بخش خدمات شهری بیشترین درخواست ها مربوط به جمع آوری خرده شیشه ها در سطح شهر است.

لازمی زارع گفت: از جمله امور انجام شده در بخش خدمات شهری شامل جمع آوری سگ های ولگرد، جمع آوری زباله، رفت و روب، اخطار به دلیل نگهداری احشام، رفع سد معبر ، رسیدگی به روشنایی فضای سبز ، جمع آوری مازاد و نخاله، لایروبی و شست و شوی جوی آب، رسیدگی به ساخت و ساز غیرقانونی، تخلیه آب محل گودبرداری، رسیدگی به نشست زمین، رسیدگی به دیوارهای در حال ریزش، نصب وسایل بازی برای پارکها، رسیدگی به بریدن غیرقانونی درختان و موارد نظیر این امور است.

وی از جمله امور انجام شده در بخش عمران را آسفالت ریزی و لکه گیری معابر تسطیح و شن ریزی، تعمیر پازل پیاده روها،پرکردن چاله ها، رسیدگی به نشست زمین ، جوبکشی ،نصب و تعمیر پل ماشین رو عنوان کرد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 686751
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.