سروان علی بابازاده روز چهارشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: دراین شرایط رانندگان سفرخودرا به روز جمعه موکول نکنند و زمان بازگشت خود را برای روزهای قبل و بعد تعیین کنند.
وی اضافه کرد:با توجه به حجم فزاینده سفر درروزهای اخیر شاهد سفرهای زیادی درمحور کرج -چالوس و آزادراه تهران - کرج -قزوین هستیم که می طلبد همکاری لازم با پلیس صورت گیرد.
وی خاطرنشان کردکه یکی ازراه های خروجی ازجاده کرج -چالوس ، جاده نوجان - آتشگاه است که درموقع افزایش سفر سبب گره ترافیکی دراین مسیر می شود که رانندگان با توجه به شرایط خاص محور توصیه های راهنمایی ورانندگی را رعایت کنند.
بابازاده بیان کرد: اکنون برای روان سازی ترافیک دراین استان ماموران پلیس راه در رده های مختلف درجاده های این استان مستقر می شوند.
وی خاطرنشان کرد: پایگاه های ثابت و سیار پلیس در قالب اجرای این طرح، با کمک بیش از 85 تیم گشت پلیس راه ، 45تیم موتور سوار و 70 نیروی پاس پیاده وضعیت ترافیکی جاده های استان البرز را رصد می کنند.
وی گفت: در این طرح به منظور کنترل بیشتر ترافیک و پیشگیری از اتلاف وقت رانندگان و مسافران در جاده های استان، با سایر نهادهای امدادی نیز هماهنگی های لازم صورت گرفته است.
بابازاده به رانندگان توصیه کرد هنگام سفر از توقف در حاشیه راه های استان البرز به ویژه مناطق کوهستانی بپرهیزند ، زیرا این اقدام بر بار ترافیکی موجود می افزاید.
وی تاکید کرد: رانندگان قبل ازشروع سفر ازوضعیت راه ها مطلع شوند تا درصورت ترافیک سنگین بتوانند ازمحورهای جایگزین استفاده کنند.
وی افزود: همکاری رانندگان با ماموران پلیس راه و رعایت نکات ایمنی کاهش تخلفات و تصادفات را به همراه دارد.
18 درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های استان البرز است و در زمان تعطیلی ها بر میزان ترافیک در یکهزار و 500 کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی این استان افزوده می شود.
2098/ 6155 خبرنگار: مریم صوفی** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.