سیدحجت مدنی در واحدهای ستادی شرکت نفت اردبیل اظهار داشت: در سه ماهه گذشته سال ۹۶ حدود یک میلیون و ۲۳۰ هزار لیتر سوخت هواپیما برای ۳۰۰ فروند هواپیما در واحد سوختگیری هواپیمایی منطقه اردبیل به فروش رسیده است.

وی افزود: این مقدار سوخت توسط ۴۷ دستگاه نفتکش دریافت و ذخیره‌سازی شده بود تا برای سوختگیری هواپیمای در فرودگاه اردبیل مورد استفاده قرار گیرد که در این زمینه هیچ گونه مشکل و نارسایی نبوده است.

مدیر شرکت نفت منطقه‌ای اردبیل بیان کرد: از این مقدار سوخت توزیعی مقدار ۲۲۰ هزار لیتر فروش سوخت برای ۱۰ فروند هواپیمای خارجی بوده است که در فروگاه اردبیل سوختگیری کرده‌اند.

مدنی با قدردانی از کارکنان و زحمتکشان واحد سوختگیری هواپیمایی منطقه اردبیل برای خدمت‌رسانی سریع، بدون نقص و بدون حادثه گفت: انتظار می‌رود در راستای ارائه خدمات مناسب و شایسته این گونه اقدامات به شکلی کیفی تداوم و گسترش یابد.

وی با تاکید بر موضوع تامین سوخت در شرایط اضطراری قطع گاز تصریح کرد: برنامه‌ریزی و هماهنگی در جلوگیری از بحران نقش حیاتی دارد بنابراین تعیین مسیرهای مناسب برای توزیع فرآورده‌های نفتی در شرایط بحرانی نیاز به بازدید میدانی دارد و باید محل‌های حساس و پرجمعیت شهری در این بازدیدها مد نظر قرار گیرد تا مدیر یت لازم در شرایط حساس انجام شود.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 684345
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.