به گزارش ایرنا،حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه فردیس ضمن تشکر و قدردانی از مردم روزه دار این شهرستان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، افزود: ایران توانست با شلیک موشک مواضع آنان را بدون کوچکترین خطایی از مسیر 650 کیلومتری مورد هدف قرار دهد و ترس و وحشت را در دل دولتمردان آمریکا، عربستان و اسراییل حاکم کند.
وی با بیان اینکه این عملیات پیام مهمی را به رژیم صهیونیستی و آمریکا داد، گفت: دشمنان باید بدانند که برنامه موشکی ایران شوخی نیست و شعار هم نمی‌دهیم و این تنها موشک‌های میان برد ماست.
وی افزود: اگر شهدای اقتدار و سردار بزرگ شهید تهرانی مقدم نبود، معلوم نبود امروز این امکانات در اختیار ما قرار می گرفت، موشک ها یک مسئله بازدارنده برای متجاوزان است که به کشور ایران طمع نداشته باشند.
وی با اشاره به اینکه پس از 2 ساعت از فرمایشات مقام معظم رهبری سیلی محکمی به گوش داعشی ها نواخته شد، اظهار داشت: در این اقدام در بهترین شرایط انجام شد سنای آمریکای از 100 نماینده 98 نفر آنها رای به تحریم های جدید علیه کشور ایران دادند.
ایمانی اظهار داشت: آمریکایی ها طرحی را به مجلس بردند98 رای مثبت و و دو رای منفی تصویب کردند تا در این طرح کشور ایران از موشک های بالستیک ایران تحریم شود.
امام جمعه شهرستان فردیس گفت: تحریم جدید فقط مالی نیست، گفتند هیچ گونه حمایتی نباید از سپاه وجود داشته شود، چون سپاه از مردم سوریه و عراق حمایت می کند و مستشار نظامی می فرستد پس باید تحریم شود.
وی به تهدید ولی عهد عربستان و به وجود آوردن ناامنی در ایران اشاره کرد و گفت: سیلی ایران توسط موشک درس عبرتی برای عربستان و تروریسم بود که کوچکترین از آن هستند بتوانند ایران را ناامن کنند.
7413/1535خبرنگار:معصومه مهتاب**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.