به گزارش ایرنا سید رضا حسینی روز پنجشنبه به مناسبت فرارسیدن هفته قوه قضاییه با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران جز سالم ترین نیروهای مسلح در دنیا هستندف اظهار داشت: جرائم ارتکابی در نیروهای مسلح کشور قابل مقایسه با دیگر کشورها نیست.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه آموزش و پیشگیری را سرلوحه فعالیت خود در استان قرار داده ایم آمار جرائم نیروهای مسلح در استان بسیار کاهش و اصلا نگران کننده نیست.
حسینی با بیان اینکه سازمان قضایی نیروهای مسلح در قوه قضاییه یکی از موفق ترین سازمان هایی بوده که پیشگیری از وقوع جرم را انجام داده، تصریح کرد: هم اکنون در حال تدوین برنامه پنجم برای پیشگیری از جرم هستیم و درصدد ایجاد شورای استانی پیشگیری از وقوع جرم برآمده ایم.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان البرز گفت: با افزایش آگاهی حقوقی و قضایی نیروهای مسلح می توان میزان جرائم این نیروها را از آنچه که هست باز هم کاهش داد.
حسینی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون 14 کارگاه آموزشی برای سه هزار و 782نفر از نیروهای مسلح استان البرز برگزار شده که کاهش 10 درصدی آمار ورودی به دادسراها و دادگاههای نظامی نشان دهنده موثر بودن این کارگاههای آموزشی داشته است.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان البرز ادامه داد:از آنجا که نیروی انتظامی با مردم و شهروندان ارتباط بیشتر دارد بدیهی است میزان جرائم در نیروی انتظامی بیشتر است و در خود نیروی انتظامی نیز با توجه به نوع خدمت و نحوه ارتباط با مردم متفاوت است.
7414/ 6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.