امیر غفرانی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: ورزشکاران البرزی همواره در تمام صحنه ها حضوری باشکوه داشته اند و این بار نیز در راهپیمایی روز قدس ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین، فریاد حق خواهی و دفاع از مظلومیت را به گوش جهانیان می رسانند.
وی اضافه کرد: جامعه ورزش و جوانان استان البرز همپای همه اقشار مردم ایران اسلامی با حضوری پرشور در راهپیمایی روز قدس بار دیگر ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی با آرمان های مردم مظلوم فلسطین تجدید پیمان دوباره خواهد بست.
غفرانی گفت: جوانان و ورزشکاران این مرز و بوم تا ابد دشمن ظالمان ، تجاوزگران و مدافع مظلومان جهان و پاسدار خون شهدای راه حق و حقیقت خواهند بود.
مدیر کل ورزش و جوانان البرز با اشاره به شرکت باشکوه جامعه ورزش استان البرز در راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان از کلیه سازمان های مردم نهاد، هیاتهای ورزشی، ورزشکاران، مربیان، داوران، قهرمانان، پیشکسوتان و جوانان افتخار آفرین استان البرز برای شرکت باشکوه در این راهپیمایی دعوت می کند.
وی ادامه داد: مبدأ حرکت و تجمع جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان البرز برای شرکت در این راهپیمایی باشکوه روز جمعه 2 تیرماه رأس ساعت 10:30 صبح در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان کرج خواهد بود.
7414/ 6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.