به گزارش خبر آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز، فتح الله حقیقی با اشاره به اینکه امروز قلب جهان اسلام در بیت المقدس به سختی می‌تپد چراکه رژیم اشغالگر قدس با عملکرد ددمنشانه خود ارزش‌های انسانی را نشانه رفته افزود: افرادی که پیرو آیین صلح و دوستی هستند باید برای حفظ کرامت انسانی و احقاق حقوق برادران و خواهران مسلمان خویش در عرصه گیتی تلاش کنند.
وی با بیان اینکه در روز جهانی قدس ضرورت دارد جهان اسلام و تمامی آزادی خواهان و صلح طلبان حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کنند ادامه داد: از این طریق دست به خون آغشته شده دولت‌های مرتجع پنهان نمی ماند و بار دیگر جهانیان متوجه می شوند که اسلام منادی آزادی، برابری و کرامت انسانی و رفع ظلم و تبعیض از سراسر جهان هستی است.
حقیقی گفت: همواره اتحاد و انسجام بین مسلمانان و تمامی آزادیخواهان محل خوف و هراس دشمنان بوده از این رو همبستگی بین المللی در این عرصه منجر به حمایت از حقوق قانونی مردم مظلوم فلسطین و خروج از انزوا در مقابل استکبار و استبداد خواهد شد. وی با تاکید بر اینکه حضور در روز جهانی قدس اثبات اتحاد، هوشمندی و آگاهی مسلمانان است افزود: هیچگاه حق، حقانیت و حقیقت کهنه و حذف شدنی نیست بلکه همواره زنده، پویا و مظهر اراده ملت های مسلمان و آزادیخواهان جهان است.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 681707
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.