سید حمید طهائی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا، افزود: در این پیام به جهانیان و ساکنان فلسطین تاکید می شود که مردم مسلمان جهان در دفاع از حق مظلوم پایدار و به دنبال رساندن حق به حقدار هستند.
وی ادامه داد: با توجه به شرایط فعلی دنیا و فشارهایی که به مظلومان وارد می شود ،مخصوصا در خاورمیانه و حملات تروریستی در برخی از کشورهای آسیایی حاکی از آن است که مردم مسلمان درجای جای دنیا گرفتار این فشارهای ناجوانمردانه هستند و باید وحدت را بیش از پیش حفظ کرد .
طهائی گفت: بنابراین جمهوری اسلامی باید از لحاظ قدرت نظامی جایگاه خود راهمچنان حفظ کند و با تکیه بر قدرت و قوت نیروهای نظامی و تدبیر مقام معظم رهبری امروز کشور به جزیره ای امن تبدیل شده است .
وی خاطرنشان کرد: به هرحال دشمنان تیرشان به هدف نمی خورد و ماموریت های تروریستی ناموفق بوده همین امر مردم مظلوم جهان را امیدوار تر می کند که باید هرچه بیشتر با حضور در عرصه های مشارکتی آنان را پرصلابت تر ساخت .
وی اضافه کرد: چند روز صلابت نظامی ایران اسلامی ودر انتخابات صلابت سیاسی خود را به رخ جهانیان کشیدیم بنابراین با حضور در راهپیمایی روز قدس حضور همیشه در صحنه بودن در دفاع از حق مظلوم را به نمایش می گذاریم .
8029/1535 خبرنگار:حکیمه کشاورز** انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.