به گزارش ایرنا،حمید احدی روز چهارشنبه در آیین گشایش بازارچه دائمی صنایع دستی استان البرز در مشکین دشت، افزود: از آنجا که اشتغالزایی یکی از مشکلات همه جوامع است بنابراین توجه به حوزه صنایع دستی می تواند یکی از راه های رفع این معضل در کشور باشد.
وی تصریح کرد: رونق صنایع دستی در کشور باعث اشتغالزایی و تولید با کیفیت می شود همچنین اگر قابلیت صادر داشته باشد دنیا خواهان صنایع دستی کشور ایران است.
وی افزود: با صدور صنایع دستی به خارج از کشور می توانیم صنایع دستی کشور را حفظ کنیم چون امکان اینکه همه صنایع دستی را در داخل کشور به فروش برسانیم وجود دارد چون صنایع دستی برای مردم ایران جدید نیست.
احدی گفت: صنایع دستی ایران برای کشورهای خارجی تازگی دارد اما برای مردم ایران هر روز با صنایع دستی مواجه هستند جذابیت ندارد .
وی اظهار داشت: برای رشد و توسعه صنایع دستی با کیفیت بین المللی و جهانی می توان گام‌های موثری در جهت ایجاد فرصت‌های شغلی برداشته تا این صنعت جایگاه واقعی خود را از جهات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و اشتغالزایی، پیدا و موجبات رشد و توسعه اقتصادی فراهم شود.
سرپرست فرمانداری فردیس گفت: جوهره انسان و تمام تحولات در کره خاکی به وجود آمده است به واسطه کار است اگر کار را از زندگی انسان حذف کنید چیزی ندارد.
امام جمعه شهرستان فردیس گفت: در دین اسلام به مسئله و اهمیت کار تاکید زیادی شده است انسان با دست خود در چرخه زندگی در بخش های مختلف فعال شود.
حجت الاسلام علی اکبر ایمانی افزود: صنایع دستی یک فرصت بسیار طلایی است شرایط ، امکانات و ظرفیت های مناسبی برای حوزه صنایع دستی فراهم است.
وی اظهار داشت: برای ایجاد اشتغال بانوان، توجه به تولید در حوزه صنایع دستی یکی از مناسب ترین راهکارها در این ارتباط است.
ایمانی گفت: صنایع دستی یکی از بهترین روشهایی است برای آبرومند زندگی کردن است تا بتواند زندگی خود را تامین کند.
7413/1535خبرنگار:معصومه مهتاب**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.