به گزارش ایرنا، رحیم بنامولایی روز چهارشنبه درجلسه هماهنگی در زمینه تاسیس اتاق فکر ویژه 'IT' در اتاق بازرگانی استان گفت: از این پس با تشکیل نشست های مستمر در اتاق فکر 'آی تی' ، در پی آنیم تا با بهره گیری از نظرات و دیدگاه های صاحبان فکر و اندیشه ، بهبود درحد انتظار فضای کسب و کار را تجربه کنیم.
وی ضرورت همکاری و هماهنگی میان بخش های خصوصی و دولتی در مسیر استفاده مطلوب فعالان اقتصادی از 'آی تی' را به معنای هدایت جامعه به سوی توسعه اقتصادی دانست .
رئیس پارلمان بخش خصوصی البرز گفت: هدف مهم ما ازتشکیل اتاق فکر 'آی تی' ساماندهی فناوری اطلاعات و رفع انبوه فرایندها و نارساییهای مخل کسب و کار در سازمان های استان است.
بنامولایی گفت: ما اگر بتوانیم در نشست های اتاق فکر 'آی تی' برای اعمال روش های منطقی و کارآمد پیشنهاد های مناسبی برای رفع موانع در جهت رونق اقتصاد استان ارایه کنیم ، قطعا استفاده مجریان از این پیشنهادات مسیر را برای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی هموار خواهد کرد.
وی اظهار کرد: هم اکنون فعالان اقتصادی برای دریافت انواع مجوز ها با اتلاف وقت و سرگردانی مواجه هستند و برای دریافت هر مجوزی مجبورند زمان طولانی را تحمل کنند.
بنامولایی گفت: امید است باهمکاری و همت مجریان استان زیرساخت های لازم برای برخورداری از فناوری اطلاعات فراهم آید تا بسیاری از مشکلات و دست اندازهای غیر طبیعی در مسیر بهبود فضای کسب و کار برطرف شود.
***ضرورت ارایه راهکار در رفع مشکلات فناوری ' IT' استان البرز
دبیرکل اتاق بازرگانی البرز نیز در ادامه این نشست گفت: مطالب مطرح شده بیانگر آگاهی کامل شرکت کنندگان از مشکلات و نارسایی ها در مسیر بهره مندی از 'آی تی' است.
مسعود قاسمی افزود: البته تنها طرح و بیان مشکلات راهگشا نخواهد بود، بلکه باید با همفکری و همدلی برای حل مشکلات راهکارهای مناسب ارایه شود.
وی اظهار کرد: در واقع هدف ما این است که با همکاری تشکلها، دست اندرکاران دولتی و اعضای کمیسیون به پیگیری مشکلات موجود در عرصه' ای تی' استان پرداخته و راهکارهای مناسب برای رفع آن ارایه کنیم.
7411/ 6155خبرنگار: سیده فرناز مرتضوی ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.