به گزارش یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری البرز ،با توجه به نیاز جامعه امروز به فضای طنز و نشاط و با در نظر گرفتن رویکرد جشنواره مبنی بر مردمی کردن هنر تأتر، دبیرخانه ششمین جشنواره سراسری تأتر تکخند در حوزه هنری استان البرز تشکیل شده است .
کشف استعدادهای جوان حوزه نمایش، توجه ویژه به عنصر اصلی هنر تئاتر یعنی بازیگر، تولید آثار نمایشی طنز با کیفیت و کم حجم و توجه ویژه به موضوعات اجتماعی و سبک زندگی از جمله مهم ترین اهداف برگزاری این جشنواره است.
هنرمندان سراسر کشور می توانند آثار تک نفره خود را با رویکرد طنز و با توجه به اولویت های موضوعی همچون آسیب شناسی سبک زندگی امروز، کودک و فضای مجازی، کتاب و کتابخوانی در خانواده ایرانی، اشتغال و بیکاری و ایران 1404 (چشم انداز بیست ساله) تولید و به جشنواره ارسال نمایند.
نمایش تک نفره طنز و نمایشنامه نویسی از جمله بخش های جشنواره سراسری تئاتر تکخند است.
علاقه مندان برای شرکت در بخش نمایشنامه می توانند آثار خود را تا 5 مرداد ماه و بخش فیلم نیز تا 8 شهریور به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.
نتایج بازبینی آثار ارسالی به جشنواره در 11 شهریور ماه اعلام و از 20 تا 22 شهریور ماه نیز این آثار به نمایش گذاشته خواهند شد.
اختتامیه ششمین جشنواره سراسری تئاتر تک نفره تکخند در 23 شهریور ماه برگزار می شود.
تمام امور دبیرخانه این جشنواره از طریق دبیرخانه مجازی جشنواره به نشانی www.artiraniha.ir انجام می شود و شرکت کنندگان پس از ثبت نام و بارگزاری متن نمایشنامه خود در قالب فایل word کد رهگیری دریافت می نمایند.
7414/ 6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.