عبدالکریم رستمی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دانش آموزان آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج توانستند در این دوره از مسابقات که در قالب جشنواره هنری برگزار شد، 12 رتبه برتر را به خود اختصاص دهند.
وی اظهار کرد: در این مسابقات فاطمه جوادی ودلارام عسگری زاده از هنرجویان هنرستان حضرت آیه الله خامنه ای و یاسمن بنازاده،شیدا محمدی،یاسمین فوقانی ،زهرا محمودی ،مهسا صیدی،آناهیتا لیمویی وپروانه ذابع از هنرستان ولایت به مرحله نهایی کشوری راه پیدا کردند.
وی تصریح کرد: مسابقات کشوری جشنواره هنرهای تجسمی در استان خراسان شمالی در تیرماه 96 در حضور ناظران و داوران کشوری در یک آزمون عملی به رقابت با یکدیگر می پردازند.
مدیرآموزش و پرورش ناحیه3کرج ادامه داد: کسب این رتبه های برتر در واقع برگ زرینی از تلاش های ارزنده کارشناسان، مدیران هنرستان ها، مجموعه همکاران آموزشی و بالاخص هنرآموزان تلاشگر و هنرجویان این ناحیه را به نمایش گذاشت.
رستمی بیان کرد: سکینه سعید آبادی از هنرآموزان هنرستان ولایت نیز در این جشنواره هنری رتبه برتر کسب کرد.
وی خاطر نشان کرد: در یازدهمین دوره مهارت های هنری شاخه کارو دانش نیز فاطمه کیان در رشته طراحی بسته بندی،مریم سلیمانی وآزیتا خدایاری در رشته رودوزی های سنتی از هنرجویان کار دانش شهید ثانی وباغچه بان به مرحله نهایی کشوری راه پیدا کردند .
وی یاد آور شد: هنرجویان راه یافته به مرحله کشوری شاخه کاردانش در مرداد ماه 96 در استان کلستان از طرح های خود دفاع می کنند.
2819 / 6155 خبرنگار: مهین مالمیر ** انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.