به آنلاین و به نقل از  اداره کل روابط عمومی استانداری البرز، حسن قاضی زاده هاشمی عصر پنجشنبه با همراهی سیدحمیدطهائی استاندار البرز و جمعی از مسئولان، بیمارستان 280 تختخوابی امام علی(ع) کرج، بزرگترین مرکز تخصصی و درمانی ویژه اطفال و زنان در مجتمع آموزشی و پزشکی امام علی ابن ابیطالب را افتتاح کرد.
عملیات ساخت این بیمارستان از بهمن ماه سال 93 آغاز شده و در دو بلوک 5 و 6 طبقه و زمینی با زیربنای 14 هزار متر مربع ساخته شده است.برای ساخت و تجهیز این بیمارستان حدود 500 میلیارد ریال اعتبار صرف شده که هزینه ساخت آن 350 میلیارد ریال و هزینه تجهیز آن 150 میلیارد ریال می باشد. بیمارستان تخصصی اطفال و زنان امام علی (ع) شامل بخش های اورژانس، زنان و اطفال، اتاق عمل، بخش های بستری، بخش های جراحی، تصویر برداری، LDR، NICU وICU است.
بهره برداری از 5 پایگاه اورژانس البرز با حضور وزیر بهداشت
وزیربهداشت در ادامه این سفر پایگاه های اورژانس شهرک وحدت فردیس، فاطمه زهرا (س) ساوجبلاغ، اورژانس هیو در اتوبان تهران - قزوین را نیز به بهره برداری رساند.
هزینه احداث و تجهیز هر کدام از پایگاه های اورژانس افتتاح شده حدود 250میلیون تومان اعلام شده و مساحت هر پایگاه اورژانس حدود 250متر مربع و زیر بنای آن 100متر مربع است و پایگاه های فاطمه زهرا (س)، سیدجمال الدین و شهرک صنعتی اشتهارد توسط خیرین و پایگاه های هیو و وحدت با اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی البرز احداث شده اند.
وزیربهداشت امروز 5 مرکز اورژانس 115 استان البرز را به طور همزمان افتتاح کرد و از چند مرکز بهداشتی و درمانی استان بازدید داشت.
وی قرار است در ادامه بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر کرج را به بهره برداری برساند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 676013
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.