به گزارش خبر آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز، «سید حمید طهائی» عصر پنجشنبه در مراسم افتتاح بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی امام حسین (ع) محمدشهرکرج و در جریان سفر وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور به استان البرز، به وضعیت سرانه های درمانی استان پس از 4 سال اشاره کرد و گفت: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی 3 سال پیش در استان البرز حضور پیدا کرده، طی بازدید از امکانات این استان، با اشراف کامل بر نواقص و کمبودهای این استان نوپا اکنون تحولات بزرگی را شاهد هستیم.
طهائی با اشاره به سفر رییس جمهوری به استان البرز گفت: امید است طرح های مصوب در این سفر بزودی مشورد بهره برداری قرار گرفته و مردم از آنها استفاده کنند.
وی افزود: در البرز تمامی مسئولان با اهتمام ویژه و تعامل و همراهی در حوزه های مختلف درصدد ارتقا امکانات استان هستند و بزرگترین تحولات نیز در بخش بهداشت و درمان صورت گرفته است.
استاندار البرز اضافه کرد: حدود 80 درصد مشارکت مردم البرز پای صندوق های رای قابل تقدیر است همچنین 67 درصد آرا این استان متعلق به دکتر روحانی بوده که نشان از اعتماد و رضایت مردم این استان از دولت است.
براساس این گزارش،بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی امام حسین (ع) عصر پنجشنبه همزمان با بیستمین روز از ماه مبارک رمضان با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در محمدشهر کرج با 170 تخت و اعتبار بیش از 30 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.این بیمارستان واقع در محمدشهر کرج با زیربنای 7 هزار و 300 متر مربع در زمینی به مساحت 19 هزار متر در 2 بلوک با همکاری خیرین و بخش خصوص به مرحله بهره برداری رسیده است.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 676012
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.