به گزارش بر آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز،«سیدحمیدطهائی» عصر پنجشنبه در حاشیه سفر وزیربهداشت،درمان و آموزش پزشکی کشور به استان البرز گفت: تلاش ما در دولت یازدهم این بود که مردم از نظر درمان در شرایط بهتری قرار بگیرند و خوشبختانه طرح تحول سلامت اجرا شد و کماکان نیز ادامه دارد.
استاندار البرز تصریح کرد: در راستای طرح تحول سلامت، گام های بسیار خوبی در حوزه هایی مانند تجهیزات پزشکی، افزایش تخت های بیمارستانی، حل مشکلات دارو و تامین داروهای مورد نیاز به ویژه برای بیماران صعب العلاج و کاهش پرداختی هزینه های درمانی مردم در مناطق شهری و روستایی و توسعه زیرساخت های حوزه سلامت برداشته شده و این قدم را پزشکان، متخصصان، پرستاران و کادر بهداشتی و درمانی در کشور برداشته و دولت هم در این زمینه کمک کرده است.
طهائی با اشاره به اینکه کمبود تخت های بیمارستانی یکی از دغدغه های استان طی 4 سال اخیر بود،گفت: خوشبختانه با همکاری وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی کشور در سطح شاخص تخت های بیمارستانی از یک و چهار دهم به یک و شش دهم رسیده است و تمام تلاش خود را بکار گرفتیم تا به استانداردهای کشور دست پیدا کنیم.
وی افزود: در ادامه مسیر با همکاری بخش خصوصی اهتمام خواهیم داشت تا ظرف یک سال و نیم آینده بخش دیگری از نیازهای تخت بیمارستانی در استان را مرتفع نماییم.
براساس این گزارش، در سفر روز پنجشنبه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور به استان البرز مراکز بهداشتی و درمانی به شرح ذیل افتتاح شد:
*بیمارستان 280 تختخوابی امام علی(ع) کرج و ​بزرگترین مرکز تخصصی و درمانی ویژه اطفال و زنان در مجتمع آموزشی و پزشکی امام علی ابن ابیطالب (ع)
*مجتمع آموزشی درمانی امام علی (ع) کرج
*کلینیک دندانپزشکی مرکز امام علی(ع) کرج
*بیمارستان 170 تختخوابی امام حسین(ع) کرج
* 5 پایگاه اورژانس در شهرک وحدت فردیس ، نظرآباد ، ساوجبلاغ

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 676011
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.