به گزارش ایرنا، سیدحمیدطهائی عصر پنجشنبه در حاشیه سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور به استان البرز برای بهره برداری از چندین طرح بهداشتی و درمانی، گفت: تلاش دولت یازدهم این بود که مردم از نظر درمان در شرایط بهتری قرار بگیرند و طرح تحول سلامت اجرا شد و کماکان نیز ادامه دارد.
استاندار البرز تصریح کرد: برای ارتقاء سلامت جامعه و تحول در آن، گام های بسیار خوبی در حوزه هایی مانند تجهیزات پزشکی، افزایش تخت های بیمارستانی، حل مشکلات دارو و تامین داروهای مورد نیاز به ویژه برای بیماران صعب العلاج و کاهش پرداختی هزینه های درمانی مردم در مناطق شهری و روستایی و توسعه زیرساخت های حوزه سلامت برداشته شده است.
طهائی همچنین گفت: این قدم را پزشکان، متخصصان، پرستاران و کادر بهداشتی و درمانی در کشور برداشته و دولت هم در این زمینه کمک کرده است.
وی با اشاره به اینکه کمبود تخت های بیمارستانی یکی از دغدغه های استان طی 4 سال اخیر بود، گفت: با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در سطح شاخص تخت های بیمارستانی از یک و چهار دهم به یک و شش دهم رسیده است و تمام تلاش خود را بکار گرفتیم تا به استانداردهای کشور دست پیدا کنیم.
وی افزود: در ادامه مسیر با همکاری بخش خصوصی اهتمام خواهیم داشت تا ظرف یک سال و نیم آینده بخش دیگری از نیازهای تخت بیمارستانی در استان را مرتفع نماییم.
سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با سفر به استان البرز چندین پروژه بهداشتی و درمانی و 5 پایگاه اورژانس استان البرز را افتتاح و از چندین مرکز درمانی بازدید کرد.
1535/6155خبرنگار:مژگان السادات سجادی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.