سرهنگ رضا گودرزی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا،با بیان اینکه تردد خودروها در محور آزادراهی تهران- کرج در هر دو مسیر شمال و جنوب روان است، افزود: وضعیت تردد خودروها در خط شمالی بزرگراه کرج- قزوین از فردیس تا میدان استاندارد نیمه سنگین است ولی در مسیر جنوبی که به سمت تهران است، تردد روان و عادی است.
وی اظهار داشت: همچنین وضعیت ترافیکی در محور کرج- چالوس به سمت شمال نیمه سنگین و با گذشت ساعت رو به سنگین شدن است ولی در مسیر برگشت به سمت کرج هیچگونه مشکلی در تردد وجود ندارد.
وی اضافه کرد که وضعیت ترافیکی در محورهای کمالشهر و اشتهارد نیز عادی و روان است.
سرهنگ گودرزی به اعمال محدودیت های ترافیکی در روز جمعه اشاره کرد و گفت: تردد وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه 26خرداد ماه تا ساعت 15 از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و از ساعت 17 همان روز نیز از مرزن آباد به سمت کرج تا ساعت 24 همان شب یک طرفه می شود.
وی با اشاره به اینکه این ممنوعیت به دلیل تخلیه بار ترافیکی مسافران در حال بازگشت از سفر در این مسیر اجرا می شود، افزود: اگر بار ترافیکی سنگین باشد محدودیت ادامه می یابد و اگر روان باشد محدودیت زودتر برداشته می شود.
به گفته رئیس پلیس راه البرز، ممنوعیت تردد موتورسیکلت نیز تا پایان محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و بالعکس ادامه دارد.
وی به رانندگان توصیه کرد علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند.
وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.
استان البرز یکهزار و 450کیلومترآزاد راه ، بزرگراه و راه اصلی و فرعی دارد و 18 درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان است.
نیمی از جاده 160کیلومتری کرج - چالوس درحوزه استحفاظی استان البرز قراردارد.
6156/ 6155 خبرنگار: نوشین طهماسبی**انتشاردهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.